Kızlar bu haftada bebeklerinizin boy ve kilosu nedir acaba? Dün detaylıda boyu 27 cm iyi dedi kilosuna ya 327 yada 365 gram gibi bişey demişti tamda aklıma gelmedi ama kilosu 20.haftaya uyumlu dedi protein ağırlıklı beslen dedi, en son sağlık ocağında eser miktarda protein kaçağı var demişti aile hekimi, ama tansiyon normal çıkınca bu kadarı sorun olmaz yinede kendi doktoruna danış dedi yarın danışacam bakalım protein kaçağıyla ilgili ne diyecek. Acaba bebeğim protein kaçağından dolayı mı zayıf kaldı ki 🤷🏻♀️ yoksa normal mi bilemedim sizinkileri merak ettim 🐣