Akan benim ilk gebeliğimde 39+3te gece uyurken suyum gitti uyandığımda kendimi lavaboya attım çok yoğun akıntı ve ishal vardı hastaneye gittik ama acılmam yoktu 2 saat sonra kustum sancılarım başladı demekki vücut kendini doğuma hazırladı sende dikkatli ol son demlerin Allah yardımcın olsun 🤲