Kağan Kocatepe bunları yazmış konuyla ilgili:
İki tane nedeni var, bir tanesi bir kere çatı kemikleri genişlemeye başlıyor. Pelvis dediğimiz bebeğin içerisine doğum esnasında gireceği kanal genişlemeye başlıyor ve bu genişleme ağrıya yol açıyor. Bu kendini daha çok batma şeklinde belli ediyor.
Bir de tabii ki bebeğin başı aşağı doğru yavaş yavaş yaklaştıkça, bebeğin başının aşağı dönmesi bu arada erken doğum belirtisi değil onu tekrar söyleyelim, aşağı doğru yerleşmesi esnasında oradaki sinir uçlarına baskı oluyor. Bu da işte o batma hissini meydana getiriyor.
Tekrar söyleyelim: Vajinada batma hissi yüzde altmış, yüzde yetmiş anne adayında son 2 ayda görülebilen ve herhangi bir şekilde erken doğumla ilişkilendirmediğimiz bir durumdur, beraberinde kasılma olmadığı sürece.
cansualisa Shrbnpltt