Aaaysee evet bende beğendim aslında hemde farklı böyle lina liya vs gibi herkeste yok henüz sırf oyüzden düşündük zaten ama sanki söylemesi zor gibi birde herkes ilk duyduğunda '‘ nee neee’' diye tepki verdiği için farklı isim alternatifi aramayı düşündük 😊