Merhaba, 37. Haftamdayım ve geçmeyen şiddetli bir bel ağrım var , ozellikle yürürken sağ bacağımı bastığım anda bıçak saplanıyor sanki yürüyeniyorum desteksiz, hamileligimin başından belli bel ağılarım oluyordu dönem dönem ama bu sefer çok şiddetli ve asla geçmiyor, bir bilgisi olan varmı teşekkürler şimdiden ☺️