Brc1 ben ilk gebeliğimde de öğrendim doktorum rahim büyüdükçe şeklimin düzeleceğini zaten hamileliğe engel bir durum olmadığını söylemişti. Fakat gebelik oluştuktan sonra bebek büyüdükçe alanı daraldığı için en kötü ihtimalle erken doğum bunu da 36. Haftalarda bekleriz demişti bana. Ben 35 de doğum yaptım kızımın kanala girmesiyle o da. Eğer bekleseydi 37 yi de çok rahat görebiliriz demişti doktor. Bu yüzden kese dışın da kanamalarım olmuştu 3 ay düşük riski yaşamıştım . Bir de daha sonrasında da ikiz gebelik riski yüksek olabilir demişti çünkü Rahmi bölüyor ve benim ay da iki defa yumurtalamam oluyordu mesela. Tabii bu kişiden kişiye değişiyor. Benim açımdan riskli bir durum görmedi zaten hamileydim süreci takip etmekten başka şansımız yoktu çok şükür başka bir problem yaşamadık. Şuan yine hamileyim ve ikinci gebelikte rahim eski halini alıp normal düzeye ulaşmış olacak demişti. Bir de doğumsal bir şekil olduğu için bir çok kadının bilemeden bu şekilde doğum yaptığını söylemişti bana . Eğer gebelik yoksa siz de erken tedaviyle sağlıklı bir gebelik geçirmeniz açısından operasyonla düzeltiliyor bu sizin için psikolojik olarakta daha iyi bir süreç olur. Ama gebe kalmama korkunuz olmasın . İyi bir doktor seçmenizi öneririm 🌸