Anonimane_150 anakuzusuu yaa bende erkek diye tahmin ediyorumm 🥰 teşekkür ederim yorumunuz için 🥰 sağlıkla gelsin inşallahh. İki hafta sonra ikili taramada belki yorum yapar doktorum. Kızımda ikili taramada tahmin etmişti değişmemişti sonrasında ☺️
Anonimane_150 Anonimane_150 Bugun gittim ikili test için. Doktorum erkek dedi. Ama yinede alışveriş için erken daha başlama diyede uyarı yaptı. Kızımdada aynı şeyi söyledi. Ama pipişkosunu gösterdi 🙊💘
Anonimane_150 anakuzusuu inşallah sağlıklı olsunda gerçekten cinsiyet çokta önemli değil. Normalde ikinciye cesaret etmeye korkuyordum. Ama hamile kaldıgım öğrenince direk o kabullenişş çok farklı. Sağlıkla gelsin inşallah ❤️
Anonimane_150 melegimhosgeldin1 Aaa az çok bişey söylerler aslında. Benimde kızım için kız dedi ama kesin demiyorum alışverişe daha başlama diyede uyarı yapmıştı. Siz özelemi gidiyorsunuz devletmi. Burda okudugum kadarıyla devlet hastanelerinde 4lü taramaya kadar yorum yapmıyorlarmış
melikee16 https://mutluresim.com/image/9cedd9cb-f67a-4df6-8873-2f7065b054a0.qXi0S Kızlar bana da bi bakar mısınız ya? Daha erken ama çok merak ediyorum ☺️
EfnanUmay23 melegimhosgeldin1 sen sor gidince bende 11 haftalıkken gittim cinsiyet ne zman belli olur dedim direk erkek bebek geliyo felan dedi sonra kimseye söyleme vs erken olabilir 15.haftada gittim net kız dedi 25.hafta olduk hala kız değişmedi miniğim 😅