Mhrbn44_ Kizlar kan vermistim cuma gunu bugun saglik ocagina gittim sonuclar icin doktor kanda lökosit yüksek dedi idrarda ver dedi orda da yuksekse antibiyotik tedavisi lazim dedi basina böyle bir şey gelen oldu mu?
Betul124 Mhrbn44_ sürekli bende de enfeksiyon oluyor ya monurol şase veriyor ya antibiyotik tedavisi oluyor ama tabi en iyisi bol bol su içmek ve pamuklu bez kullanmak peçete yerine enfeksiyona iyi geliyor
meleklerin_annesii Mhrbn44_ var 🙋♀️ ben antibiyotik kullandım ( +++ ) 3 pozitif ti teke düşmüş tekrar antibiyotik kullancam doktorum “ antibiyotikten fazla bu enfeksiyon bebeğe zarar verir ilaçlarını düzenli kullan” dedi ..
Mhrbn44_ Birmeleginannesi32 hayir cnm hic bir belirti yoktu rutin tahlilde cikti o yuzden aylik rutin tahlillerinizi aksatmayin
Mhrbn44_ Betul124 canim normalde su icen biri degildim ama hamilelik doneminde aliskanlik haline getirdim bol su iciyorum
Mhrbn44_ meleklerin_annesii Rabbim sizede sifa versin bende yarin tekrar kan verip kadin dogum doktoruna gidecem 1 hafta sonraya randevu buldum ancak..zaten aile hekimi enfeksiyon tedavi edilmezse erken doguma neden olur dedi o yüzden korktum biraz