Dyg_07 ben de normalde opera yaşama gidiyorum 70 tl dedi devlette yaptirdim Dün bedava sonuçları da haftaya doktoruma goturcem ikinci gebeligim ilk gebeligimde de özel devlet beraber yürüttüm ozeldeki doktorum sezaryan diyince devlet hastanesine gittim suni sanciyla normal doğum yaptım yine aynı devam ediyorum.