Kelebek90 Devlette yaptırılıyor ücretsiz ve detaylı bakıyorlar, hiç gerek yok boşuna ücret ödemeye...
Deletedmom2224 Dyg_07 ben 100 lira verdim sigortalı hadi sigortasız en fazla 200 olsun detaylı ultrasonla filan karıştırmış olmasınlar sakın ki onun bile fiyatı daha uygun 300 e yaptıracağım siz bi başka hastaneye yada çekim merkezlerine filan sorun isterseniz
HaticeTabak Dyg_07 Ben İstanbul'da Kurtköy Emsey Hastanesi'nde ikili tarama testine 58 TL verdim bu kadar birde en iyi hastane yani 🤔
Sibelyt Dyg_07 sigortasız olabilirsin ama analık hakkı var böylelikle sigortalı gibi oluyorsun ama belki heryerde geçerli değildir
HaticeTabak Dyg_07 Ama bende sigortalı yaptırdım canım yanlış anladım bak kusura bakma hamilelik işte 😳
asminko345 Dyg_07 Antalya eğitim araştırmada yap canım devlette çocuğuna kıyafet alırsın o parayla çok kadın görüyorum testlerini devlette yaptırıp özeLde gösteren sağlıkla sıhhatli kucağına al canım 🙏
Esomami Dyg_07 ben de buctestlerde ozele hic gerek yok sira bulabiliyosan devlette yaptirman en uygunu benim fikrim tabi
Aycan2 Dyg_07 bana 150 tl dediler ama muayne genelde 100 tl 10 günü geçmeden ücretsiz oluyo bende bi hafta önce gittim muayene için 100 tl verdim onun için ücret ödemicem
Yesimalmila Dyg_07 ben sigortali olmama ragmen 225 lira verdim Nisan ayında. ondan sonra hep devlette yaptim 😊
Bskogzhn Dyg_07 devlette ücretsiz yaptıkları tek işlem kan almak yani ne gerek var para vermeye..ben bütün testleri devlette yaptırdım
Gulcag 33mersin Ahmet hocada iyi diyorlar Himmet hocada iyi forum yaşam zaten kadın doğumcuların ortak açtığı bi hastene rahat ol hepsi güzel ilgileniyor 🤗
cherryup Arkadaşlar ikili testi perinatologlar yapması gerekiyor. Bu işte uzman onlar. Sizin ödediğiniz kücük rakamlar normal bir kadın doğumcu muayne ücreti gibi duruyor. 500 tl perinatolog için çok normal bende ay sonu gideceğm. Ayrıca 250tl de kana vericez. Toplam 750tl yi bulacak.
mucizemizibekliyoruzz Dyg_07 ben izmir medicalparka sigortalı olduğum halde 500 tl ödedim yine iyiymiş o 😄