Merhaba kızlar ben şeker yüklemesi yaptırdım ve gebelik şekerim çıktı ikinci yüklemeyi yaptırmadan direkt diyetisyene gittim. Şimdi diyete uygun besleniyorum ama bu seferde şeker düşmesi yaşıyorum tokluk şekerim hep düşük seyrediyor aranızda böyle bir durum yaşayan var mı?