babybmom20 Çok yüksek çıktı iğne başlayacakmışım da daha önce böylw olup da doğum yaptıktan sonra enfeksiyon bebeğe geçen var mı
Oyakya Bende de çok yoğun dedi doktor 5 haftalık gebeyim bana tek kullanımlık toz ilaç verdi geçermi bilmiyorum
babybmom20 nur34_ kendi doktorum yarın gel dedi bu gün gidecektim çıkıcakmış kültürün ne olduğunu bilmiyorum birde hiç bahsetmedi sadece çok yüksek yatarak tedavi olman gerekebilir dedi
edanur44 VerdaY bana wincef diye antibiyotik verdi mecbur kullanıyorum kasık agrım böbrek ağrısı çok oldu bende zaten erken doğum riskim var
edanur44 VerdaY 31 olacam inan geçmiyo enfeksiyon sürekli yeniliyo ne kadar dikkat etsen de yeniliyo başından beri var bende ve mantar oluyo antibiyotik içtiğimde oda ayrı beni mahvediyor
VerdaY Bende hiç mantar yok, idrar yaparken yanma yok kaşıntı yok. Tek sorunum sağ böbrek ağrım. İdrara çıkarken de sağ bönreğime ağrı giriyor bu beni korkutuyor:(