minik_civciv5 38+2 hiç bi şekilde belirti yok , çatı muayenesi oldum açıklık da yok , nts de sancı çıkıyor ama ben hissetmiyorum 🤷♀️
caglaac minik_civciv5 bende nst sancı cikmiyo doğuma dair hiçbir belirti yok agirlasma hareket kısıtlılığı dışında 🤔
Bbbadem 38+2 yim karnım arada sertleştiyor yarın kontrolüm var bakalım sancı çıkacak mı? onun dışında uyumak zor hareket kısıtlandı başkada doğumla ilgili belirti yok bakalım:)
caglaac Bbbadem benimde cuma kontrolüm var bakalım doktorunuz ne diyecek bendede durum aynı sezeryana dönmesini istemiyorum ama kontrol sonrası doktorun dediklerini bizimlede paylaşırsanız sevinirizz
Beyzanur49 Bende 38+4 oldum bana sezeryan gunu verildi haftaya perşembe günü ağrılarım var ama zor sabrediyorum ya