Doktorum bu iğneyi verdi zaten bebek üç haftadır aşağıdaydı erken doğum riskim vardı progestan ve proluton iğne kullanıyorum,acaba bu ciğer geliştirici iğneyi yapınca bebeğin ciğerleri gelişir ve doğuma erken mi alır ki ? Sordum ama 4 haftada tutmaya çalışcam dedi bir şey demedi bu iğneden kullanıp haftasından önce doğuma giden oldu mu ?