bbaskan Babytwo2 inşallah öyle bir yanlışlık vardır ama sıvı yok dendi sadece kist görünüyor dedi iki taraflı aynı yerlerde siz nerede oturuyorsunuz
bbaskan Babytwo2 bugünki doktor randevum iptal oldu pazartesiye kaldı pazartesi 34+1 günlük olucaz inşallah bir problem çıkmaz
bbaskan Babytwo2 ben 36+1de sezeryana alındım 16 ocakta 2 kere ultrasonla baktılar kafa içine hiç bişey yok çok şükğr
Babytwo2 bbaskan yaa çpk sevindim. Gözünüz Aydın Allah analı babalı büyütmeyi nasip etsin insallah 🌸 peki görünürde Öyle büyüklük var mı ? Doktorum bana sandığın gibi görüntüde bir değişiklik olmayacak dedi şuan fark 4 hafta .
bbaskan Babytwo2 asla öyle gözle görülür bir büyüklük yok gayet normal çok şükür uygulamayı silmiştim sonra siz aklıma geldiniz tekrar indirip yazmak istedim