Banada doktorum bebeğin kafasının 3 hafta önde gittiğini söyledi diğer ölçümler haftasıyla uyumlu,genetikmiş
Normal doğum düşünüyordum artık bu fikirden uzaklaşıp zorunlu sezaryen olacağımı söyledi bebek kanala girmez zaten girsede sıkışır ya da sen zarar görürsün dedi
O yüzden bende planlı sezaryen olacağım..