Fulyatrn Mustafayigitvebeytugannesi ya cinsiyet onemli değil sağlıklı olsun ama ya insan hevesleniyor ilk bebeğimiz o yüzden 🥰 çok teşekkür ederim yorumunuz içinnn ❤❤
Mustafayigitvebeytugannesi Fulyatrn anlıyorum seni bizde ilk bebekte öyleydik ama cinsiyete heveslenemeden doktorumuz 7 haftalık kalp atışında cinsiyet söylemişti bize sağolsun hiç merak ettirmedi 😂😂
Mustafayigitvebeytugannesi Minikfasulye38 canım böyle resim açılmıyor googleye mutlu resim yaz ilk yazana tıkla oraya bebeğin resmini ekle altta kopyala yazacak ordan kopyalayıp buraya yapıştır 😊
Mustafayigitvebeytugannesi Zehradmrci keseye göre tahmin yaptım canım bebiş biraz daha büyüyünce netleşir cinsiyeti 😊😊
Mustafayigitvebeytugannesi Fulyatrn var canım Kayseri’de gel 😂😂 hatta annem eşim ben gitmiştik kalp atışı duyacağız sanıyoruz valla cinsiyet söyledi 😂😂 özel hastane olunca malum heralde. 😊
Gulsahponcik Bir de bana bakabilir misiniz 12+1 bugün doktor cinsiyeti gördü ama emin olmadan söyleyemem dedi 🥰 https://www.hizliresim.com/h2a0ops
Mustafayigitvebeytugannesi tazeanne07- bizde şok olmustuk biz kalp atışı duyacağız sanıyoruz valla doktor cinsiyet söyledi hatta eşim annem ben gitmiştik ilk çocuk olunca heyecan 😂😂