Merhaba kızlar yumurta toplama işleminden sonra adetim 1 hafta erken geldi. Şuan 4.cü günüm daha gelmedi 4 gün gecikti. Transfer için 2.ci adeti bekliyoruz ama gelen giden yok sizce normal mi gecikmesi . İlk adetim 1hafta erken geldi ama şimdide gecikti.