Cicekkkk Kucuk_melegim bende 37 haftalığım dün gece ilk defa şiddetli bir şekilde iğne batar gibi kasığıma ağrı girdi bugün de oldu 2 3 defa hala böyle basınç var gibi ama baska bir belirti yok bende merak ediyorum
Cicekkkk Kucuk_melegim bende bilmiyorum ama öğrendiğim kadarıyla şiddetli iğne batması gibi oluyormuş
mavininhertonuu Sancı adet sancısı gibi bişeymiş sanırım ama yalancı sancı dinlenince yada duş alınca geçermiş ama gerçek sancı dinlenince geçmezmiş