35+5 ve resmen ilk 3 ayıma döndüm o zaman da çok çekmiştim o zaman hep kusardım şimdi kusma arada oluyo bulantı hep var adam akıllı birşey yiyemiyorum tam da düzgün beslenip bebeği beslemem gereken zaman kendim için değil ama bebeği besleyemediğim için çok üzülüyorum doktor normal diyor normal olduğunu bende biliyorum ama bulantı hep var malesef