SutlacimiYedimmiBen kızım da ne olduğunu bılmıyordum şimdi korkuyorum herşeyden ilk doğumumda açılma olmadı elleriyle açtırdılar çocuk doğduktan sonra doktor çatının altı çok esnek ama üstü çok sertmıs dedi ama 3 dkda doğurdum tek sıkıntım açılma olmuyordu 12 saat suni sancı verdiler ne sancım oldu ne açılmam oldu acaba bu sefer açılırım yoksa yine aynı sıkıntıları cekermıyım