Selam kızlar .11 hafta ultrasonda cinsiyyet sordugumda çok erken göremiyorum ama sanki kız dedi doktor.1 daha sordugumda %90 kız dedi. böyle drumla karşılaşan oldumu???? ve 11 haftada cinsiyyet doğru ola bilirmi .çünkü kendimi kıza hazırlıyırorum ama herkes daha net değil belki erkekdir diyolar .lütfen fikirlerinizi paylaşım