adennlilith1 Dün geceden beri yediğim yemek sanki boğazımda kalmışta gitmiyor gibi bir his var su içiyorum soda içiyorum malesef geçmiyor böyle midem ekşiyor yemek sanki boğazımda yani anlatamam 😅 Tavsiyesi olan var mı