Aysershn44 Hamilesinizz benim testimde böyle silikti değerim 34 tü 1700 lerden aşağıya gözükmüyo kese rahimde kalınsa gebelik olusuyor demek 2 gün arayla kan verin siz hayırlı olsun💕
Miatabby Teşekkür ederim kızlar hepinize ayrı ayrı dayanamayıp yarın sabah tekrar kan vermeye gideceğim 🙏❤️🙏
melikeyldz_05 Miatabby Ben zaten ovulasyon testi kullandm Ve 13 gün geçti sonra göğsümde sızlama oldu öyle çok silik cizgiydi ama inşallah değerim yükselir
Miatabby melikeyldz_05 Takvime göre dün adet olmam lazımdı gümü şaşmaz bugün de olmadım Ama daha önce almıştım randevuyu polikistiğim ben son durum ne tedaviye başlayalım diye Kan aldı işte adetin 3. Günü gel hormon bakalım dedi Bugün de sonuç çokmuş bu şekil de Bugün adetimin gecikmesinin 2. Günü takvime göre Ana hala adet olacakmışım gibi Sende durumlar ne
babysahin Miatabby gebelik belirtileri de en başta adet belirtileri ile aynı oluyor. 6-7. Haftalarda tam gebelik belirtileri oluşuyor bulantı vs.
babysahin Miatabby gebelik bu🙏🌸 benim testimde böyleydi ama değerim 500 lerdeydi her hastanede farklı girebiliyorlar ama daha çok yeni 2-3 günde bir test yap en az 3 defa tekrarla testi sağlıklı bir gebelik mi onu öğren
Miatabby babysahin Yarın tekrar gideceğim doktoruma Yönlendirme yapması için Takip edeceğim İnşallah herşey yolundadır 🙏
Zeynepppppp melikeyldz_05 ben 11 le öğrendım ıkı gun sonrakı degerım 57 çıktı bakalım cuma terkrar gıdıcem cınku 4 düşük var oncesınde kan sulandırıcı ıgne verdı doktorum onlemlerımızı alıyoruz gerısı rabbımın kararı streslıyım fena