Miatabby rabbım saglıgıyla kucagınıza almayı nasıp etsın 🥰 eger bı hastalık problemınız yoksa bence daha doktora gıtmenıze gerek yok , ıstersenız kan verın 2 gun arayla yuzde 60 artısı takıp etmek ıcın , ama ben hıc vermedım bır hafta sonra gıttım 1955 falaan olmustu , vajınal ultrasonda keseyı anca görmustuk, gıtmedım cunku stres oluyor,arttımı artmadımı en ıyısı kendımı ıyı hıssettıkce beklemek dıye dusundum ::) yanı bekleyın derım :) suanda mınnnaaacıcık :)