SamChalil Merhaba herkese, karma yağlı ciltli annelere sesleniyorum (: 3. Aydan sonra yüz yıkama jeli / nemlendirici olarak ne kullandınız acaba aramızda bu cilt tipine sahip anneler var mı ? (:
Tubatgn SamChalil Ziaja markasını öneririm tonik ve yıkama jelini uzun süredir kullanıyorum. Aşırı aşırı memnunum zaten stok konusunda zor bulunuyor ürün 💚