yagmur089 yani olabilir mantıklı kâğıt işi. Fakat ben iki isim koymayı pek istemiyorum yani iki isim gereksiz gibi geliyor bana bilemiyorum tabiki fikirlerinize saygılıyım ama ben koymuyorum kendim kızımın adı sadece lina olucak inşAllah tek isim yeterli 😂😂