nlrsena yarendogann benim de başından beri solda erkek☺️ yani bulunduğu yere göre belli olmuyo cinsiyet kişiden kişiye değişiyor bikaç post da açıldı burda bununla ilgili kimisi sağda erkek kimisi solda erkek 😅 batıl gibi biraz
yagmur089 yarendogann yok canim yerle alakasi yok bence benim oglum soldaydi kizimda sagda tutunmayla alakasi degil bence çünkü sprm sola tuttugunda kiz olabiliyor erkek olabiliyor ayni sekil sagdada olabiliyor
Dahayeni1 Kızlar yüzük testi cin takvimi Rus takvimi cevremdekilerin hisleri herpi erkek dedi. Ama kızım olucak yani hepsi hurafe usg de yanliş
Selinms yarendogann yok canim ben onu doktorumada sordum hangi taraftan yumurtladigini gosteriyor o cinsiyetide belirleyen yumurta yerine sprem olduguna gore cinsiyetle bebegin yerlestigi yerin alakasi yok demisti 💖