tontonhanim Esin_96 Eflin Ece koyduk biz doğuma 23 gün kaldı herşeyi hazır ama sanki içime sinmiyor artık benimde😂 3 gündür Afra ve Alçin ismine taktım🤭
Emanetimi_bekliyorum Esin_96 ben de hala karar veremedim ama lina alin lalin asel zümra isimlerinden bayılacam herkes aynı ismi koyuyor 🤮🫣
elifsahraa Esin_96 bende 32.haftadayiz ben Simay🌺olsun istiyorum eşimde sahra ikisinide çok beyendim ama hala kararsizim 😃😆😆😃
Esin_96 tontonhanim ben Afra yı çok beğeniyorum ama herkes afra tafra derler kızına dedi soğuttular beni
Aaaysee Esin_96 aaman banada biri dedi ama hiç takmadım isim de ki a şapkalı bir kere uzatılıyor gibi yani söylediğin zman afra tafra da ki afra gibi söylenmiyor ki siz beğendiktn sonra kime ne, bizde Afra koyacağız insaAllah çok güzel bir isim 🌸
bebegim-1 Allah nasip ederse Eylül Meva olucak 🥰14 15 haftalıkken karar verdik ve sonra isim araştırmalarını bıraktım kararsız kalmamak için 😊
Eren_umay2 Esin_96 bizen son öykü Liya diye karar vermiştik sonradan Umay Liya diye düşündük belki sadece Umay da olabilir mi acaba diye düşünüyorum🙋♀️💃🥴
Rocco_cecy Bizde masal duru koyacaktık değiştirin dediler çok bilmişler bizde mısra yada kumsal duru koyacaz
Eren_umay2 Esin_96 eee olsun begeniyorsanız koyun bence🥰 umaya yakın bir isim Hüma var o da çok güzel🙈