Hanımlar kusura bakmayın vaktinizi çaldım helal edin hakkinizi 15 gün gecikmem oldu normal de hep 1 haftam gecikme olurdu bu defa uzun surdu oğlum 1 buçuk yasinda emzirdigim için öyle olmustur diye söyleyenler oldu daha test yapmadım benim gibi durumu yaşayan oldumu acaba