Hanımlar vaktinizi çaldığım için helal edin hakkinizi 15 gün gecikmem oldu gebelik belirtilerim yok test yapmaya da korkuyorum oğlum bir buçuk yaşında emziriyorum hâla emzirdigim için korunuyorsun dedi doktorum ve gecikme normal miş diyenler var benim ilk defa bu kadar uzun sürdü hep 1 hafta tek gecikmem olurdu yardımcı olurmusunuz