Gizem1812 Kizlar bat 6 aralik. Hic belirtim yok. Sadece sut gibi cok az akinti oluyor ara ara. Sizce var midir biseyler?
pollyanna- Gizem1812 canım benimde BAT 3 Aralık çoğu kaynaklarda belirtiler icin cok erken diyorlar. Bende senin gibi kendimi dinliyorum ama henüz bisey yok 😊
alyakaram Gizem1812 benimde aynı akıntım fazla dayanamadım dün test yaptm negatifti sabah atacaktım baktım hayalet gibi belli belirsiz bir çizgi vardı bazı yerlerde koruma çizgisi o diyorlar