1prensannesi_ Yuncu1 Yuncu1 benımkını erkek dedı ama ıcım kız dıyor yanılma bar doye dusunyorum hıc tahmın bıle soylemedı 18 haftaya kadar baska doktora gitmeyi dusunyorum