Merhabalar arkadaşlar. Adetime 4 gün kala geçen cuma kan testi verdim 92,42 çıktı beta-hcg. 2 gün sonra Pazartesi günü yani dün test verdim 342,43 çıktı. Haziran ayında kimyasal gebelik geçirdim. Maksimum 50’ye yükselip düşmüştü. Sizce şu an nasıl çok panik oluyorum neler yaşadınız beta hcg ile ilgili yardımcı olursanız çok sevinirim