Kızlar gebelikten önce bir tane kist vardı çünkü ilk dogumumda diğer hepsi alınmıştı şimdi Bebek büyüdükçe oda büyüyor pazartesi doktora gideceğim inşallah doğuma kadar bir sorun olmaz kendi doktorum gebeyken ameliyatla alınabilir dedi bu tür durumla karsilasan var mı