Gebeliğimin 29.haftasındayım en başından beri sürekli enfeksiyon sorunuyla karşılasıyorum , su tüketimine de temizliğe de cok dikkat ediyorum ama yine enfeksiyon cıkmıs ilaç kullanmak zorunda kalıyorım hep :( ne yapmam lazım bu durumla sürekli karşılaşanlar neler yapıyor?