Zehra62 Bebişleriniz Kaç haftalık ,Hangi Doktora kontrolleriniz var vs aklınıza gelen soruları yazabilirsiniz:)
YaseminBatrk Zehra62 devlet Hastanesi’nde ki meltem hanıma geldim 2 defa. Artık üçüncü kontrole de gidip naispse kendi doktoruma geçiş yapacağım s.gaxi de ki Bahat hastanesi ne. Siz nereye gidiyorsunuz
Prenses34_annesi Zehra62 21. Haftamda kadar Sümeyye Betül gül hanıma gidiyordum şuan Sultangazi medigold özel Sultan hastanesine gidiyorum Gül Yaman hanıma 🥰
Zehra62 Bende arada Meltem hanıma ,Ozan Beye gidiyorum ama Avrupa Hospitaldaki Önder beye kaydım var orda yapmayı düşünüyorum:)
Seydaamuratt Prenses34_annesi Sümeyye hanımı neden bıraktınız acaba? Ben ona gitmek istiyorum şimdi ilgili mi nasıl bir doktor acaba. 27 haftalık hamileyim doktorum başka hastaneye gitti benimde o hastaneye devam etmem gerekiyor. Doktorumun yerine Sümeyye hanım geliyormuş. Nasıl bir doktor acaba lütfen rica ediyorum detaylı bilgi verirseniz
Edebiyat36 Zehra62 ben d önder beye gidiyordum ama ne kadar doğum ücreti biliyor musunuz? Önder beyde gece olursa gelmiyor doğuma o yüzden bıraktım orayi
Prenses34_annesi YaseminBatrk evet şuan gittiğim doktorumdan memnunum bir oncekinden değilim çünkü sırf arkadaki hastayı almak için sorularımı bile yarım yamalak cevapliyordu ve aydan aya kontrollerim oluyordu ben o bir ay kafamda soru işaretleri ile geziyordum memnun değildim devletten
YaseminBatrk Prenses34_annesi ben önceki çocuğumda gitmiştim vir kere çok dominant gelmişti böyle biraz soğuk biri gibi gelmişti. Size yaklaşımı nasıl bir de muane ücreti ne kadar acaba doğum ücreti falan
Prenses34_annesi YaseminBatrk gül hanım için mi dediniz dominant🥰 yok canım yani belki o gün birşey olmuştur dicem ama bana öyle yaklaşımı hiç olmadı çok güler yüzlü ilgili enerjik bir doktor 240₺ muayene ücreti 4000 doğum ama SGK desteği ile 4000 e geliyor tabikide 🥰
YaseminBatrk Deenniizziimmm canım doktorum yaaa çok seviyorum .kaç haftaliksiniz.sizon doğum ücretiniz ne kadar