Ali-Kaanin-Annesi Dualarım her daim sizlerle canım. Hayatta beni en korkutan şeydi dogum. İnşallah herşey bebegin ve senin için en hayırlısı olur.. Normal doğum yaptım canım ben. Kontrollerde korkuttu Dr hemsiresi felan çatı muanesi acımıştı normal yapmazsın vs gibi. Doguma gelince 37.+1 deydik. Hiç belirti yok sadece aşırı o gün iştahım vardı hatta Allahım neden doymuyorum diye agladım 😂Akşam 11 gibi çorba söyledim dışardan evde tekim bu arada eşim nöbetçi yedim felan saat 12 de hafif karnım agrımaya başladı. Üşüttüm diye sardım uzandım 1 de az rahatsız etti agrı lavobaya gidiyorum geliyorum birsey yok. Su nişanım da gelmedi bu arada. Saat 2, 3 derken 4 gibi günlerdir kabız olan ben isal oldum. Eşimi aradım hastaneye gidelim gel diye. O arada evde agrılar hafifliyor diye yürüdüm ve hala dogum sancısı çektiğimi bilmiyorum 😂Neyse 4 ten sonra hastaneye gittik eve kontrol etti 6 cm açıklık var dedi. Serum taktı nts felan derken 5 oldu saat. Açılman çok güzel sancı geldikçe ıkın açıl dedi ama yatamıyorum ki sancı gelince. Rica ettim nts yi çıkardılar minik minik adım atmaya çalıştım, yatagın üzerine kollarımı dayayıp bekledim bu agrıyı alıyor Du sanki 7 de açılma 9 cm oldu. Doktorum geldi. Ne kadar güzel ıkınırsan agrın bitecek oglumuz gelicek herşey senin elinde dedi. Elimi tuttu ve 7.14 te oğlum kucagumdaydı. Beni zorlayan sadece 14 dakıkalık sey aslında kuzum. Bebegin kafası çıkarken doktorum dur simdi ıkınma dedigini duydum sadece acım geçsın çıksın bebek diye ıkındım birazcık dikiş atıldı bu yüzden 😂ama cocuk cıkarken hissettim hepsini karnımdan birsey akıverdi gibi. Doktor dikişi atarken bebegimi emzirdim. Böyle bir hikayem oldu. İnan korkma herşey oluveriyor bitiyor. İlk gece de hastanede tektim eşim vardı sadece. 1 haftadır evdeyim ve anneler geldi sevdi gönderdim yanlız eşimle olmak istiyorum anlayışla karşıladılar. Anne baba oldugunu hissediyor insan böyle. Etrafta büyük biri varsa aman emzir aman aglıyor. Birde memeler yara oldugu için açık ortada. Normal dogumu bu yüzden sevdim. Kimseye ihtiyacım yok sükür 😘💐😍🥰Darısı sana, sizlere ♥️