Hanımlar dün tansiyondan dolayı yattım 14 e yükselmişti takip amaçlı yatırdı doktor 32+3 günlüğüm bugünde ultrasonda baktı doktor 29 haftalık görünüyo dedi kilosu küçükmüş yani haftama göre tansiyona dayalı olabilir dedi oksapar iğne yapacaklar başına böyle birşey gelen varmi süreç nasil ilerliyor ocak ayina kadar gelisirmi kilosu