vilooo hahahahahaha benim ilk gebeliğimde işte kız çıkmıştı inatla doktorlar kız diyor bi daha gidiyorum sonra bi daha yani bir de kız istiyorum He ama nasıl nir psikolojiyse 🤣🤣🤣 şuan bilmiyorum daha öylesine bi baktım kız çıkıyor ama doğruluğu yokmuş denk geliyor bence ya baba cinsiyeti belirliyor çin takvimi falan işin eğlencesi olmuş 😄