Geçenlerde post açmıştım yarın kan vermeye gideceğim diye çarşamba gel dediler yarın gideceğim içim içimi yiyor acaba yükseldi mi diye 7.61 ile başladım ama korkuyorum bir kaybım var yine kaybetmekten korkuyorum ilginçtir gece rüyamda erkek bebek giydirdim kucağıma aldım sonra uyandım iyiye işaret diyorlar ama korkuyorum mucizemi kaybetmekten ne olur dua edin cennet kuşumdan sonra kucağımı doldursun Rabbim