Cigdmylmz Kızlar 39 haftalık hamileyim 2 cm açılmam var nstde sancı gözüküyor ama duramicak kadar sancım yok Cuma yatıracak doktor suni sancımı verir sizce bilgisi olan böyle bi durum yaşayan varmı