Ceylinmelike Merhaba henüz doğum yapmadım ama yeni doğan hastane çıkışı kaç adet alinmali bende 2 tane var yeterli olur mu acaba
SemaArin Ceylinmelike BEN 10 LU HASTANE ÇIKIŞI ALDIM 5 TANE DE 5 Lİ TAKIM ALDIM 4 TANEDE YENİDOGAN ELDİVENLİ 2 Lİ PİJAMA TAKIMI ALDIM İÇİNE
Yaprak- Ceylinmelike yetmez canım alt üst takımlardan al bide altına kendinden patikli pijamalardan al çok lazım olacak
Bortubocek Ceylinmelike benim oglumda 5 tane alt ust takim 2 tane tulum tam yetyet.40 gunlukten sonra 3-6 aylara gectik
Ayse-3871 Ilk zamanlarda kusmalar falan olduğu için bi on tane takım yeterli diye düşünüyorum..hastane çıkışı yerine alt üst takımlar daha kullanışlı.