ada00 doktor vajinal ultrason yaptı az önce arkadaşım vajinal ultrason bebek için zararlı olduğunu söyledi çok korktum şimdi gerçekten zararlı mı?
SemaArin ada00 yokya ben bebeğin hareketleri ni hissedene kadar pimpiriklerinip acile gidyordum iki gunde bir alttan bakıyordu çok şükür bisey olmadi bebek seyin agzinda degil sonucta
ParildayanYildiz ada00 inanma canım ne saçma bir düşünce bebeğe zararı olsa en başta doktor bu riski alır mı hiç
mysweetbabyy ada00 her hafta vajinsl muayene oluyorum nerdeyse en güvenlisi vajinal rahim ağzını daha ner goruyolar
Gkcngkc ada00 arkadasınız kadın doğum uzmanı mı ? Boyle yorunları ciddiye almayın . 2 kez vajinal muayene oldum cok şükür hiçte vir sey olmadı . Doktor masıl muayene yapacagını bilir zararı olsa neden yapsın . İçinizi ferah tutun
Esrauysal ada00 valla bana ayrıntılida yaptılar bende hiç bilmiyorum tabi yaptırdım kızanlar oldu bana da ama bişey olmadı sonra 😂