Melikeylmaz Kızlarrr nasıl gidiyor? Bebeği dönüp kanala girmeyenler var mııı benimkisi gibi 🙄 birde hiç yalancı sancısı falan olmayan 🤔
Kagan_pasa2 Melikeylmaz 37 ye girdim agrilar basladi sancilarim cikiyor ve bebek döndü de ama sezeryan olucam. 10 gün daha sabretsin oğluşum
Ruhh Melikeylmaz bende 38 hafta 3 gunluguz belirtiler var belde ağrı belden kasiklara yayılan agrilar Karnım one toplanıyor kasiklarima iğne gibi bişeyler batıyor adet sancısı gibi de sancilarim var ne zaman gelirse artık meleğim ☺😍
Ozlemcift Melikeylmaz 38 haftalik tam çok hafif ağrılarım oluyor ama hiç doğuracak gibi durmuyorum.benimde bebeğim döndü ama kanala yerlesmedi
SeherMertcanMehmed Melikeylmaz bende 38+3 deyim kızlar ama pek belirti yok ve şu an hastanedeyim tansiyon yüksekliği riskim varr. 3 günlük tedbir amaçlı yatırdılar. Bebişimin de gelesi yok gibi hayırlısı artık
SeherMertcanMehmed Melikeylmaz bende 38+3 deyim kızlar ama pek belirti yok ve şu an hastanedeyim tansiyon yüksekliği riskim varr. 3 günlük tedbir amaçlı yatırdılar. Bebişimin de gelesi yok gibi hayırlısı artık
NihanUgur Ben de 38+3teyim hiçbir belirti yok... Normal doğum istiyorum ama daha erken mi acaba? Demek ki gelişimi tamamlanmadı. Sabırsızlanıyorum artık bir an önce kucağımda olsun istiyorum 👶🏻
Sefanur İyi akşamlar kızlar bişey sorucam 38+4 haftalık hamileyim karnımın sağ tarafında pıt pıt sanki balon patlıyo gibi bişeyler oluyo ilk kez bögle oluyo hıçkırık değil onu biliyorum bilen varsa yardımcı olur mu
Hana_33 Sefanur valla o bnde de oluyor korkma bnce ne kadar hareket ederse o kdr iyi dedi doktor hareket varsa sknti yoktur
Hana_33 Sefanur yarim saat uzun bir süre değil ki bebekler smdi daha çok uykuya geçiyorlarmis acaba pıt pit dediğin kalp atışı olmasn