Yeniheyecanlar25 1 hafta önce doğum yaptım. Azize turhana gidiyordum. Randevu bulmakta hiç zorlanmiyordum. Bir sorum olduğunda telefonla ulaşabiliyorsunuz. Evet kalabalık bir hastane ama randevu saatine göre gidiyorsun. Sezeryan oldum bebeğim yandı çünkü. Hiç diretmedim normal olsun diye, doktoruma güvendim. 2 gün kaldım hastanede doktorum yine gayet rahatlatıcı bir şekilde yardımcı oldu. Ameliyathane ya da yatarken hemşireler hep yardımcı oldular. Doğumdan sonra bebek hemşireleri çok yardımcı oldu. Ben bu yüzden gayet memnun kaldım. Herkesin beklentisi farklı olabiliyor tabii ki