Ahuevren06 Merhaba hanımlar iki haftalık hamileyim, Doktor kese gözükmez daha çok var diyerek ultrasona almıyor. İlk ultrason için belirli bi zaman var mı?
SemaArin Ahuevren06 TABİKİ ÇOK ERKEN 5 6 HAFTALIK BİLE BAZEN VAJİNAL GÖRÜNÜYOR EN AZ 5 6 HAFTALIKKEN GİT ULTRASONA VE BETA HCG EN AZ 2000 GEÇMESİ LAZIM DOKTORUN ULTRASON CİHAZI YENİ VE ÇOK İYİ OLMASI LAZİM YANİ
melikeyldz_05 Ahuevren06 Beta değeriniz kaç bende hâlâ ultrasona girmedim Beta Hcg degerimin Yükselmesini bekliyorum
Findukli_Lokum Ahuevren06 canım biraz sabretmelisin, benim 4+5 de bta 1000 lerdeydi 5 haftalıkken ultrasonda gördüm şükürler olsun. Allah’ın izniyle sende görürsün inşallah keseyi 🌸
melikeyldz_05 Ahuevren06 Canım ben 3 gün 2 gün arayla kan verdim doktorum daha gelme 10 gün sonra gel ddi cumartesi İnşallah Keseyi görebilirim Senin ilk verdiğin deger mı İnşallah güzel haberi alırsın
Ahuevren06 melikeyldz_05 ilk verdiğim değer 13tü çok erken yakaladım büyüsün göreyim artık diye sabırsızlanıyorum :) doktorla sonuç için bile görüşemedim. İnşallah bari sen görürsün :) hepimiz güzel haberler alırız inşallah
melikeyldz_05 Ahuevren06 🍂20 Kasım 14 🍂22 Kasım 46 🍂24 Kasım 140 bu benim değerlerim daha gitmedim bilmiyorum İnşallah sende görürsn
aygani06 Daha oncesinde de goruluyor mu bilmem ama 4 haftalikken benim doktorum karindan bakıp bulmustu keseyi. 4mm’lik bir kese olusmustu. Cok zayif oldugum icin vajinale gerek duymadi.