Senalay Sacmalama_engiinn 2 haftadır bende de böyle bişey çıktı aslında kabızda değilim ama parmak ucu kadar şişlik çıktı normal doğuma engel mıdır acaba?
Cagmer Sacmalama_engiinn hiç bir kabızlık sorunum olmamasına rağmen bende de oldu ama acı kanama vs. Hiç bir şey yok 1 ay falan sürdü şimdilerde indi ben de anlamadım 😂
Sacmalama_engiinn Mavidunyamm vitamin ilaçları kullanıyorum kabızlık yapar dediler ama bende ishal yapmasına rağmen makatımda baya şişlik oluşmuş durumda
Sacmalama_engiinn Cagmer bende bekliyim belki geçer aynı durumdayız ama normal doğuma bir etkisi olur.mu acaba
Mavidunyamm Sacmalama_engiinn ben hamilegimin ortalarında basur oldum, baya birkaç santim uzunluğunda birşey çıktı makat bölgesinde. Hamileliğimin son 1 ayında da hep ishaldim. O uzun şey hiç geçmedi halen var 2 ay oldu normal doğum yaptım