Mecburiyet durumunuz yoksa sakın kesmeyi denemeyin o pişmanlık çok kötü. Bende kızım 1, yasında falandı yeter artık dedim hiç üzerimden inmiyor, uyumuyor, hiçbir sey yemiyordu. Biranda meme yok dedim vermedim birgün boyunca o agladı ben agladım ertesi gün tekrar verdim hala vicdanım sızlar neden elinden almaya kalktım emse ne olurdu sanki diye. 2 yasınına gelmişti safra kesemden ameliyat oldum 1 hafta sonra işe baslıcaltım ve kızıma annem bakıcaktı annemde kalıcaktı siyah elektrik bandı yapıstırdım ameliyatından sonra zorlamadan bırakmıstı. Şimdi 5 yaşında arada hala eli mememde 😁