Jaleisik merak ettiğim için soruyorum toplanıp döllenen tüm yumurtaları yerleştiriyorşar mı transferde? Örneğin sizde 3 tane varmış ikisini yerleştirip olumsuz olmadı ihtimaline karşın birini daha sonrası için dondurtmayı talep etmek diye bir şey var mı? Ayrıca 32 haftalık gebeyim iyi haber almanız için dua edeceğim